Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας στην συνεργασία


Πώς να βελτιώσετε τις δεξιότητες σας στην συνεργασία

Όταν ακούτε τη φράση συνεργασία, σημαίνει ότι εσείς και ένα άλλο άτομο εργάζεστε μαζί για να ολοκληρώσετε και να κάνετε μια επιτυχημένη εργασία μοιράζοντας τις απόψεις και τις ιδέες σας. Η συνεργασία εμφανίζεται πιο συχνά στην εργασία όταν δύο ή περισσότερα άτομα έχουν παρόμοιο στόχο και πλεονεκτήματα για την ομάδα ή την εταιρεία τους. Η συνεργασία απαιτεί διαπροσωπικές και επικοινωνιακές ικανότητες. Ωστόσο, μπορείτε να επιτύχετε και τα δύο εάν είστε δυνατοί στη συνεργασία.

Εάν θέλετε να αυξήσετε τις δεξιότητές σας στη συνεργασία, σκεφτείτε τα εξής:


Στόχοι

Για να ξεκινήσετε, πρέπει να κατανοήσετε τους στόχους σας. Όταν εργάζεστε σε ένα έργο, θα πρέπει να κατανοείτε δύο βασικά πράγματα: τον στόχο του έργου σας και πώς να το κάνετε επιτυχημένο. Η διαφάνεια προωθεί την ομαδική εργασία και ο προσδιορισμός του πραγματικού σας σκοπού πριν ξεκινήσετε ένα έργο μπορεί να εξασφαλίσει την επιτυχία του. Εάν θέλετε να αναπτύξετε τις ικανότητες συνεργασίας σας, μάθετε πάντα πώς να επικοινωνείτε, να αναφέρετε τις σκέψεις, τις προθέσεις σας και τι θέλετε πραγματικά να συμβεί και να εκφράζετε πάντα τις έγκυρες προτιμήσεις σας πριν ξεκινήσετε την εργασία.

Επίσης, αν κάτι πάει στραβά στη δουλειά, όπως κάτι δεν πηγαίνει όπως είχε προγραμματιστεί, επικοινωνήστε πάντα μαζί τους, πείτε τους τι συμβαίνει, ώστε να μπορέσετε να το δουλέψετε και να το κάνετε επιτυχημένο. Εάν είναι έτοιμοι να σας ακούσουν, φροντίστε να κάνετε το ίδιο και μάθετε να συμβιβάζεστε. Η ακρόαση είναι μια σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχετε όταν συναλλάσσεστε με άλλους. Αποδεχτείτε ο ένας τις ιδέες, τις σκέψεις, τα σχόλια και τις συστάσεις του άλλου και να είστε πάντα προσεκτικοί και να σέβεστε ο ένας τον άλλον. Εάν έχετε μια ιδέα, το πιθανότερο είναι να το κάνουν και άλλοι. Για να μπορέσετε να κάνετε μια επιτυχημένη δουλειά, σκεφτείτε ως ομάδα.


Ανάληψη κινδύνου

Πρέπει να ξέρετε πώς να παίρνετε ρίσκα, πώς να ξεπερνάτε προβλήματα και προκλήσεις και πώς να αποφεύγετε να αναλαμβάνετε την ευθύνη. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα προκύψουν προβλήματα. Θα υπάρξουν αναμφίβολα πολλά λάθη και προκλήσεις στην πορεία. Σε αυτή την περίπτωση, φροντίστε να αναλύσετε την κατάσταση με ψυχραιμία χωρίς να αποδίδετε ευθύνες. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεπεραστεί ένα πρόβλημα δεν είναι να επιρρίψετε ευθύνες αλλά να βρείτε και να εφαρμόσετε λύσεις. Όταν ξέρεις να συγχωρείς και να λες ότι λυπάσαι, όταν βλέπεις ότι κάνεις λάθη, είσαι αρκετά υπεύθυνος και δεν κατηγορείς άλλους, οι δεξιότητες συνεργασίας σου θα βελτιωθούν. Όταν ξέρεις να συγχωρείς και να λες συγγνώμη, όταν βλέπεις ότι κάνεις λάθη, είσαι αρκετά υπεύθυνος και δεν κατηγορείς τους άλλους, όλοι θα νιώθουν άνετα να μοιραστούν τα λάθη που έκαναν. Βεβαιωθείτε ότι είστε ανοιχτόμυαλοι για οτιδήποτε και είστε πρόθυμοι να προσφέρετε νέες ιδέες.


Ευελιξία & Ένταξη

Βρείτε μια ποικιλία από τακτικές για την εργασία σε ένα έργο, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων που μπορείτε να εφαρμόσετε και ποιες προσεγγίσεις πρέπει να ακολουθήσετε. Αποδεχτείτε την πρόταση κάποιου χωρίς να τον επικρίνετε και αποδεχτείτε την με εκτίμηση για τη συνεισφορά του. Εάν είχατε ένα επιτυχημένο έργο, αναγνωρίστε τα αποτελέσματα και γιορτάστε τα θετικά αποτελέσματα ως ομάδα, έτσι ώστε η συνεργασία να συνεχίσει να λειτουργεί. Όταν εργάζεστε σε ένα έργο μαζί, βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμα βραβεία και μπόνους για το προσωπικό που επιδεικνύει ομαδική εργασία και προσπάθεια. Εάν κατανοήσετε την έννοια της συνεργασίας, θα συνειδητοποιήσετε πόσο σημαντική είναι, ειδικά στη δουλειά, πόσο θα σας ωφελήσει και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε. Θα βελτιώσετε τις δεξιότητες συνεργασίας και τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες εκτελώντας αυτές, εμπνέοντας άλλους.