Marketing ακρωνύμια που δεν γνώριζες



Marketing CPM,CPC, PPV και λοιπά ακρωνύμια

Τι είναι το CPC και το PPV; Τα ακρωνύμια και οι marketing ορισμοί είναι πολύ περισσότεροι τα τελευταία χρόνια κυρίως των μεγάλων δυνατοτήτων που μας δίνει το internet και συγκεκριμένα το digital marketing.


Για να σας βοηθήσουμε , έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τα 10 ακρωνύμια που σίγουρα θα συναντήσετε σε τακτική βάση.


CPM: Cost Per Thousand Impressions

Αυτή είναι η πιο κοινή μέθοδος για την τιμολόγηση στο διαδίκτυο. Θα χρεώνεστε για κάθε 1.000 φορές που φορτώνεται η διαφήμισή σας σε μια σελίδα. Λάβετε υπόψη ότι ένα CPM δεν είναι μια μοναδική προβολή. Εάν ένα άτομο κάνει κλικ σε 10 σελίδες και η διαφήμισή σας φορτώνεται 10 φορές, αυτό σημαίνει 10 εμφανίσεις, όχι μία.


CPC: Cost Per Click or PPC: Pay Per Click

Το κόστος σας για κάθε κλικ που λαμβάνει η διαφήμισή σας. Λάβετε υπόψη ότι ένα κλικ δεν είναι μοναδικό για το άτομο που αναλαμβάνει δράση. Εάν ένα άτομο κάνει κλικ στη διαφήμισή σας 3 φορές, θα χρεωθείτε για 3 κλικ.


PPV: Pay Per View

Η πληρωμή ανά προβολή ορίζεται από το ότι το βίντεο ή η διαφήμιση/εικόνα σας είναι ορατό στη σελίδα και 100 τοις εκατό σε προβολή για μια συγκεκριμένη χρονική διάρκεια που ορίζεται κατά την κρίση του εκδότη. Το όφελος? Για τους αναγνώστες που πραγματοποιούν γρήγορη κύλιση, η πληρωμή με ένα μέσο PPV θα διασφαλίσει ότι η διαφήμισή σας πράγματι φορτώθηκε και προβλήθηκε.


VTC: View Through Click

Το VTC σάς βοηθά να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Η προβολή μέσω κλικ θα σήμαινε ότι ένας πελάτης είδε τη διαφήμισή σας, δεν έκανε κλικ, αλλά σε μεταγενέστερη περίοδο λειτουργίας επισκέφτηκε τον ιστότοπό σας και έκανε μετατροπή.


CPA: Cost Per Acquisition

Το μοντέλο αυτό ισχύει για μια συγκεκριμένη «ενέργεια» που καθορίζεται από τον διαφημιζόμενο. Στα παραδείγματα περιλαμβάνονται οι δωρεές που γίνονται για παράδειγμα για την αγορά εισιτηρίων για μια εκδήλωση. Σημειώστε ότι το CPA είναι πολύ ανταγωνιστικό και μπορεί να έχει υψηλότερο κόστος.


CTR: Click Through Rate

Αυτός είναι ο αριθμός των κλικ που λαμβάνει η διαφήμισή σας διαιρεμένος με τον αριθμό των φορών που εμφανίστηκε.Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό τόσο μεγαλύτερη είναι η δέσμευση.


SEM: Search Engine Marketing

Ένα παράδειγμα αυτού είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google, την Αναζήτηση Bing ή την Αναζήτηση Yahoo. Η διαφήμισή σας θα εμφανιζόταν με βάση τα κριτήρια αναζήτησης, τις λέξεις-κλειδιά και τον μέγιστο προϋπολογισμό σας.


SEO: Search Engine Optimization

Το SEO συνδυάζεται όμορφα με το SEM. Ωστόσο, το SEO επηρεάζει την ορατότητα του ιστότοπού σας οργανικά μέσω των απλήρωτων (δωρεάν) αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Υπάρχουν πολλές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την κατάταξή σας, όπως η χρήση στοχευμένων λέξεων-κλειδιών και η σύνταξη ποιοτικού περιεχομένου σε σταθερή βάση.


SOV: Share of Voice

Το SOV είναι ένας υπολογισμός που βασίζεται στο ποσοστό προβολής της διαφήμισής σας σε σχέση με άλλους διαφημιστές. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν πέντε διαφημιστές που εναλλάσσουν τις διαφημίσεις ομοιόμορφα στην αρχική σελίδα, κάθε διαφημιζόμενος θα έχει μερίδιο φωνής 20 τοις εκατό. Εάν υπάρχει 1 μόνος διαφημιζόμενος που διαφημίζεται στην αρχική σελίδα, αυτός ο διαφημιζόμενος θα έχει 100 τοις εκατό μερίδιο φωνής.


eCP”x”: Effective Cost Per “x”

Αυτό το "e" μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα κόστους (όπως CPM, CPL ή CPA) για τον προσδιορισμό της μέσης δαπάνης σας με βάση τον συνολικό προϋπολογισμό και τα αποτελέσματά σας. Με οποιαδήποτε ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια, μπορεί να έχετε αρκετές τοποθετήσεις, τρόπους κόστους και προϋπολογισμούς. Η γνώση της μέσης δαπάνης σας είναι σημαντική για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας σας.