Top 7 επιλογές καριέρας μετά το MBA στο Μάρκετινγκ


MBA στο Μάρκετινγκ

Η επιλογή ενός MBA στο Μάρκετινγκ σας δίνει πολλές ευκαιρίες εργασίας στις πτυχές μάρκετινγκ της επιχείρησης. Μπορείτε να εργαστείτε σε τομείς όπως το μάρκετινγκ επωνυμίας (brand marketing), τις πωλήσεις, τα διάφορα κανάλια μάρκετινγκ, στη διαχείριση προϊόντων, στις δεξιότητες διαχείρισης ηγεσίας, στην έρευνα αγοράς και στην συμπεριφορά των καταναλωτών.


1. Brand Manager

Ένας Brand Manager είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση της ακεραιότητας και των αξιών της επωνυμίας σε όλα τα δίκτυα. Εργάζονται για την προσαρμογή της στρατηγικής της επωνυμίας για την αγορά-στόχο και εργάζονται για τη διατήρηση των αξιών της επωνυμίας σε όλα τα επίπεδα προσπαθειών μάρκετινγκ. Βοηθά στη διαμόρφωση του οράματος και της αποστολής του brand και στην αποτελεσματική επικοινωνία του στους πελάτες. Ένας Brand Manager συνεργάζεται στενά για τη μελέτη των πληροφοριών των πελατών και την παροχή αποτελεσματικών εκστρατειών μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών και στην προσέλκυση πελατών.


2. Sales Manager

Η ομάδα πωλήσεων μιας εταιρείας είναι εξαιρετικά σημαντική. Η βασική ευθύνη ενός διευθυντή πωλήσεων θα είναι να διασφαλίσει ότι η ομάδα πωλήσεων επιτυγχάνει τους στόχους της. Εργάζονται για τον καθορισμό ποσοστώσεων, την αξιολόγηση και την προσαρμογή της απόδοσης της ομάδας πωλήσεων, την εύρεση νέων και βελτιωμένων διαδικασιών για την προώθηση των πωλήσεων.


3. Business Development Manager

Ένας διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης ασχολείται με την ανάπτυξη ενός οργανισμού. Εργάζεται για τον εντοπισμό νέων επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των εσόδων και στη βελτίωση της κερδοφορίας του οργανισμού. Ως διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης, θα σχεδιάσετε προσεκτικά τη στρατηγική και θα σχεδιάσετε την τοποθέτηση σε κατάλληλους τομείς, θα ενισχύσετε τις λειτουργίες της επιχείρησης ή θα εργαστείτε για τη βελτίωση της φήμης της επωνυμίας. Οι ευθύνες σας περιλαμβάνουν συνήθως τη συνεργασία με πολλούς τομείς της επιχείρησης.


4. SEO Manager

Ένας Search Engine Optimization (SEO) manager ή ένας Search Engine Marketing (SEM) Manager είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των πληρωμένων καμπανιών της επωνυμίας στις μηχανές αναζήτησης. Η περιγραφή εργασίας ενός Διαχειριστή SEO περιλαμβάνει επίσης τη διαχείριση διαφημίσεων προβολής στο Google.

Ένας διαχειριστής SEO εργάζεται επίσης για τη διαχείριση όλων των σχετικών με αυτές τις καμπάνιες επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής, του προϋπολογισμού, της εκτέλεσης και άλλων.


5. Email Marketing Manager

Ένας Email Marketing Manager αναλαμβάνει την ευθύνη να ηγείται όλων των στρατηγικών που σχετίζονται με τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα κύρια καθήκοντα ενός διαχειριστή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνίστανται στην εκτέλεση εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη διαχείριση της βάσης δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στην εστίαση στην απόκτηση νέων καταναλωτών και στη στόχευση υπαρχόντων.


6. Digital Marketing Manager

Ως Digital Marketing Manager, πρέπει να έχετε γνώση των πιο πρόσφατων στρατηγικών και εργαλείων μάρκετινγκ. Θα είστε υπεύθυνοι για τη διεξαγωγή εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ, από τη στιγμή που θα έχετε την ιδέα μέχρι την εκτέλεσή της. Ένας διευθυντής ψηφιακού μάρκετινγκ όπως λέγεται στα ελληνικά μπορεί επίσης να συνεργαστεί στενά με την υποστήριξη ολόκληρης της ομάδας μάρκετινγκ για τη μετάδοση των καμπανιών.


7. Social Media Manager

Ο ρόλος ενός Social Media Manager είναι να διαχειρίζεται λογαριασμούς κοινωνικών μέσων σε όλα τα κανάλια όπως το Instagram, το LinkedIn, το Twitter, το Facebook. Η πρωταρχική ευθύνη είναι να δημιουργήσετε εντυπωσιακά και ελκυστικά αντίγραφα κειμένου που συνδυάζονται με οπτικά σχέδια, όπως βίντεο, εικόνες, infographics, gif και άλλα, για να αυξήσετε την αφοσίωση και τους οπαδούς στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.